سنگ آهک دانه بندی شده

سنگ آهک دانه بندی شده

سنگ آهک کربنات کلسیم(caco3)

به ندرت به صورت خالص در طبیعت یافت می شود. این نوع سنگ در طبیعت معمولاً به صورت آهک رسیT ماسه‌ای و یا دولومیتی همراه با ناخالصی هایی مانند سیلیس، آلومینیوم، منیزیم و منگنز و… می باشد.

اما خوشبختانه یکی از معدود منابع خالص این ماده در کشور معدن کارخانه آهک صنعتی و هیدراته لرستان بوده که دارای کربنات کلسیم(caco3)  با خلوص بالای ۹۸ درصد می باشد و در طی سه دهه فعالیت این کارخانه همواره پس از آنالیز های تخصصی، لایه برداری و استخراج، مرغوب‌ترین کربنات کلسیم(caco3)  جمع‌آوری و به کارخانه حمل می‌شود.

سپس در فرآیند خردایش با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها این فرآورده در ۴ سایز کاملاً مجزا با توجه به نیاز و کاربردهای مختلف تولید می گردد.

این محصول در سایزهای مختلفی مانند (60-40)، (40-15)، (15-10)، (10-0) میلیمتر در حجم های بالا تولید و طبق نیاز مشتری در بسته بندی های مختلف آماده و در سطح کشور عرضه می گردد.

قابل توجه اینکه کارخانه همواره در طی چند دهه فعالیت خود توانسته است نیاز صنایع بزرگ داخلی و خارجی از قبیل صنایع فولاد، ذوب آهن، صنایع فلزی، صنایع ساختمانی و جاده سازی و… را از لحاظ کربنات کلسیم در بالاترین سطح کیفی و کمی تامین نماید و رضایتمندی مشتریان همواره موجب گردیده تا این واحد تولیدی با تمام توان با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در عرصه تولید به روند رو به رشد خود ادامه دهد.